luni, 2 decembrie 2013

Chiftele cu praz la cuptor



O reteta mai dietetica la delicioasele chiftele, noua ne plac foarte mult, dar subsemnata are o problema cu statul la tigaie si prajit, asa ca am gasit o cale de mijloc, facem chiftele fara ulei si fara prajit :)

Ingrediente:
~ 500 g carne de porc (cel mai bine ar fi amestec, insa eu am pus de porc);
~ 2 tulpini praz ( se poate inlocui cu o ceapa mare );
~ 2 morcovi;
~ 2 cartofi (eu am pus unul dar foarte mare);
~ sare;
~ piper;
~ 2 oua;
~ patrunjel frunze;
~ marar;
~ 2- 3 frunze de telina;
~ 7-8 catei de usturoi zdrobiti;
~ cimbru.

Mod de preparare:

1. Taiem prazul rondele si il calim , adaugam peste morcovul ras pe razitoarea mica si il calim si pe el.
2. Pana se caleste morcovul cu prazul radem cartofii, ii stoarcem sa scoteam amidonul.
3. Frunzele le tocam marunt.
4. Intr-un vas amestecam prazul cu morcov, cu cartoful, carnea si restul ingredientelor.
5. Luam tava de la cuptor pe care o ungem cu foarte putina margarina (cat sa se lipeasca), peste vom pune foaia de copt.
5. Dupa ce am omogenizat compozitia, ne inmuiem mainile in apa si formam chiftelele nu foarte groase sa se poata patrunde, le dam la cuptor pentru 45 min. (la cuptorul meu atata dureaza, poate sa fie si mai putin).
Le serviti cum va place.
Pont: Sunt bestiale in sandwich cu varza, mustar, maioneza si ketchup. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>