vineri, 6 septembrie 2013

Pui cu lapte de cocos (Pollo con Leche de Coco)




   Reteta columbiana, reteta ce se prepara si se gateste foarte repede si este de o savoare deosebita.Am savurat-o in trei timpi si doua miscari asa ca v-o recomand.
Specific ca ultima poza cu papa fata a fost facuta dupa ce am tot... gustat sosul

Ingrediente:

~ 6 pulpe de pui (ciocanele);
~ 150 ml lapte de cocos;
~ 2-3 lingurite sos soia dark;
~ jm de lamaie sau in functie de gust;
~ 6 catei usturoi;
~ 1 ceapa mare, in cazul meu doua mai mici;
~ 2 ardei grasi potriviti;
~ frunze de busuioc;
~ ulei;
~ sare;
~ piper;
~chili.

Portii: 3

Mod de preparare:

1. Pulpele se spala se curata de partea galbena de la os apoi se pun in tigaie la prajit;
2. Cat timp prajim pulpele pe toate partile taiem usturoiul marunt, ceapa, ardeiul;
3. Scoatem pulpele si in uleiul ramas (daca este prea putin mai completam cu putin) punem usturoiul la calit, apoi frunzele de busuioc si apoi ceapa si ardeiul.
Cand sunt toate calite asa sa devina lucioase punem si pulpele de pui;
4. Le lasam putin sa se combine si apoi turnam laptele de cocos, sos soia, daca mai trebuie sare, piper, chili, suc de lamaie dupa gust;
5. Le lasam la foc mic pana sunt gata, eu le-am lasat cam 1 ora.

Spor la papat!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>