joi, 7 noiembrie 2013

Pulpe de pui in sos de usturoi

'
Povesteam  cu o prietena despre ce facem de papa pentru seara, îmi povestește despre aceasta reteta, nu am stat prea mult pe gânduri si am executat-o, este adevărat este foarte gustoasa si se face foarte repede, Multumesc Ale!!!!!

Ingrediente:
~ 3 pulpe pui;
~ sare,
~ piper;
~ boia de ardei;
~ patrunjel;
~ usturoiul zdrobit (eu am pus o capatana, insa depinde de gust).

Mod de preparare:

1. Luam pulpele si le spălăm bine, le tamponam  cu un servet de hartie, pulpele le saram si le piperam
2. Încingem ulei intr-o tigaie si punem pulpele sa se prajeasca frumos pe toate partile, cand sunt rumenite aadaugam boia din belsug.
3. Adaugam apa si lasam sa fiarba cam 30- 40 minute la foc mic.
4. Adaugam patrunjel tocat si usturoi zdrobit si mai lasam sa fiarba inca 1-2 minute.

Se servesc cu piure de cartofi sau mamaliguta.
Noi le-am papat cu paine si am terminat sosul imediat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>