vineri, 25 octombrie 2013

Tunete si fulgere



Poate va intrebati ce cauta aceasta fotografie intr-un blog despre mancare, insa inainte trebuie sa stiti  ca blogul este despre hobby-uri asa ca si noi am avut un hobby sa zugravim....

Iar la noi in casa pe perioada  mazgalitului in alb a cam tunat si fulgerat!!!!


Motivul real pentru care nu am mai publicat nimic pe blog a fost ca noi de cateva saptamani toooot facem "smotru".

Mai exact, am zugravit cu o pompa intr-un apartament..., pana aici nimic anormal, problema a fost dupa ce am zugravit, am realizat ca la noi in casa a cam nins si ar cam trebui sa vina Mosul, insa nu era deloc frig si nici nu puteam sa ne dam cu saniuta...

Ne intrebam de ce e totul alb, pai da,era de la vopseaua lavabila SUPER teflonata de la Savana, care a acoperit totul si cand spun TOTUL ma refer la absolut tot in alb, asa ca am cam avut de curatat....

Cam mult am tot curatat si cam mult am tot facut "smotru" incat am zis ca ce ar fi sa  va spun si voua ca :

Ingrediente:

~ vopsea lavabila;

Mod de preparare:

~ o aruncam pe pereti;

Mod de curatare:

~ frecam in genunchi si ne rugam sa nu avem o casa cat un palat sa curatam pana la adanci batraneti.

DAR pe piata se mai gaseste si Triumf si atunci putem curata cu Triumf tot ce inseamna lavabila :))))))

Deci spor la treaba si sper sa curatati imediat ce pica un strop.




6 comentarii:

  1. asta e din categoria "nu faceti ca noi" sau mai filozofic spus: un om prost invata din propriile greseli iar un om destept din greselile celorlalti.

    RăspundețiȘtergere
  2. :))), cred ca asta m-a impins sa scriu :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma, ce figuri sunteti! Bine macar ca ati terminat si de curatat...dar imi inchipui ca a doua activitate a durat mai mult ca prima. Ma insel? :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu te inseli, nu ai cum, zugraveala a durat o zi, iar curatenia..... o saptamana hihihihi, pai daca cine nu are delucru isi face?

    RăspundețiȘtergere

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>