vineri, 13 septembrie 2013

Ardei gras pentru iarna


In weekend am fost la parinti, iar mama are, in  acest an, o minunatie de gradina de zarzavat.
A pus de toate pentru toti.
Asa ca am putut sa culeg ardei grasi, ardei iuti, rosii, praz, dovlecei, varza, fasole si nu mai stiu cate si mai cate.
Problema a intervenit cand am ajuns acasa si am realizat ca amfost cam lacoma si am foarte multi ardei grasi, asa ca am trecut la treaba si am pus cateva borcane de ardei gras pentru umplut la iarna.
Reteta este foarte simpla.

Ingrediente:
~ ardei grasi;
~ sare grunjoasa.

Mod de preparare:

1. Ardeii ii spalam, le scoatem cotoarele si semintele;
2. Luam cate o lingurita de sare pe care o introducem in ardei, scuturam putin ardeiul, astfel incat sarea sa se aseze pe peretele ardeiului, apoi presaram sare si in exteriorul ardeiului, procedam astfel cu toti ardeii pe care ii avem;
3.Lasam ardeiul intr-un vas acoperit cca 24h, pana ardeiul se inmoaie si lasa o zeama;
4. Spalam cateva borcane pe care le sterilizam (cca 20 min la cuptor);
5. Cand ardeiul este inmuiat il asezam in borcane, putem sa il si presam umpic (dar atentie sa nu se rupa) turnam zeama lasata in fiecare borcan.
Daca nu este suficienta zeama mai facem putina zeama formata din apa si sare, dar sa fie de aceeasi concentratie cu zeama lasata de ardei.
6. Capsam borcanele si gata.

Voi puneti in alt mod ardeii pentru umplut?

3 comentarii:

  1. Accesati flysky.ro!Veti gasi aici o multime de variante ieftine de zbor!Eu am cumparat si am fost foarte multumita!

    RăspundețiȘtergere
  2. il presam "umpic"??? ce cuvint e asta?

    RăspundețiȘtergere

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>