vineri, 1 noiembrie 2013

Strudel cu gutui, fulgi de ovaz si fulgi de migdale




      Copilul meu a cerut "Pu" , care inseamna prajitura, deci trebuia sa fac ceva rapid si bun si pe gustul unui pusti de 1 an si 9 luni, asa ca la treaba :)

Ingrediente:

~ o foaie aluat frantuzesc (foietaj);
~ 3 gutui;
~ 3 linguri de zahar;
~ 1 cub unt;
~ zeama de lamaie;
~ coaja de lamaie;
~ vanilie;
~ scortisoara;
~ 60g fulgi de migdale;
~ 6 lingurite fulgi de ovaz;
~ zahar pudra.

Portii: 6 strudele;

Mod de preparare:

1. Pentru  umplutura curatam gutuile, le dam pe razatoarea mare si le stropim cu zeama de lamaie.

2. Intr-o tigaie incinsa punem cele 3 linguri de zahar, cubul de unt, lasam cam 1 minut sa se topeasca si adaugam gutuile.  Dupa 5 minute adaugam coaja de lamaie, vanilia scortisoara, fulgii de migdale.
Le lasam pe  foc pana cand gutuile sunt inmuiate. Cam 10 minute.

3. Foaia de aluat o punem pe masa si o impartim in 6 parti egale, umplem aluatul cu compozitia de mai sus si adaugam in fiecare strudel cate o lingurita de fulgi de ovaz (vor fi crocanti la sfarsit).

4. Tava de aragaz, o ungem cu putina margarina , asezam foaia de copt si punem strudelul.
Dam la cuptor pentru 30 min, la foc mic.

5. Pudram cu zahar cand scoatem din cuptor.


2 comentarii:

  1. trebuie sa fac si eu pentru pustiul meu ;) imi place ideea

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte bune, iar pustiul meu a devorat vre-o 4 din 6 :)))
    Asa ca recomand, sper sa am si pareri dupa, bineinteles de la pusti :)

    RăspundețiȘtergere

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>