sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Conopida cu ciuperci si bacon la cuptor


Cand vezi bulgarii aceea albi din piete, crezi ca a venit iarna pe tarabe, un alb impecabil care te atrage instant.
Am mers in piata si am gasit conopida alba ca laptele, am luat imediat, nu prea stiam la ce reteta sa o folosesc, dar nu puteam rezista, asa ca, ajunsa acasa am facut repede ceva pentru cina.
Sper sa va placa!
Poze nu prea sunt pentru ca am realizat reteta rapid, insa cand am vazut cum arata am facut o poza la tava.

Ingrediente:

~ 1 conopida de aproximativ 1 kg;
~ 300g ciuperci champinion;
~ 150g bacon;
~ 100g cascaval;
~ 1 ceapa alba;
~ 3 oua;
~ 150g smantana;
~ sare;
~ piper;
~ zeama de lamaie.


Mod de preparare:

1. Punem intr-o oala apa la fiert cu sare, desfacem conopida buchetele si o stropim cu zeama de lamaie,  o oparim cam 5 minute (pana se inmoaie, dar sa nu se terciuie).
2. Scoatem conopida si o lasam in sita sa se scurga.Cand este scursa asezonam cu sare si piper dupa gust.
3. Intr-o tigaie calim ceapa taiata marunt, cand ceapa devine lucioasa adaugam baconul lasam sa se caleasca si el putin, si apoi adaugam ciupercile champinion (eu le-am pus intregi, dar pot fi si taiate). Adaugam sare si piper.
Cand sunt gata tragem deoparte tigaia de pe foc.
4. Radem cascaval pe razitoarea mare si pe cea mica (in parti egale). Cascavalul ras pe razitoarea mica il amestecam cu ouale si smantana. Asezonam cu sare si piper.
5. Intr-o tava tapetata cu ulei si pesmet asezam conopida, adaugam compozitia de ciuperci si bacon, peste punem compozitia de smantana si la sfarsit punem cascavalul ras pe razitoarea mare.
Se lasa la cuptor cca 30 minute.

Se serveste cu smantana!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>