sâmbătă, 9 octombrie 2010

Friganele

Friganele sau paine in ou sau cum se vor numi in alte parti.
Pofta pentru friganele mi-a venit intr-o seara, asa ca azi de dimineata m-am trezit cu pofta de mic dejun facut de bunica mea, ea imi facea aproape in fiecare dimineata friganele, erau asa bune si le mancam cu o pofta de om nemancat de vreo 5 zile.
Reteta este urmatoarea, nu una sofisticata :)
- 10 felii paine, nu foarte proaspata,
- 2 oua,
- o cana lapte,
-  zahar,
- ulei pentru prajit.
Feliile de paine se trec prin lapte, oua batute si se prajesc pe ambele parti pana devin aurii.
Se scot pe un servetel pentru a absorbii grasimea si se presara cu zahar pe ambele parti.
Si gata se pot servi atat calde (mie mi se par foarte bune asa) sau reci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>